Hallinnon asiantuntija
-

Julkaistu

Hallinnon asiantuntija

Lemin kunnassa hallinnon toimialalla on haettavana vakinaisesti täytettävä hallinnon asiantuntijan virka.

Hallinnon asiantuntijan virkatehtävä on kunnan hallintopalveluiden monipuolinen tehtäväkokonaisuus, jossa pääpaino on asiahallintaan ja arkistotoimeen liittyvissä tehtävissä. Hallinnon asiantuntija vastaa yhdessä hallintosihteerin kanssa kunnan hallinnon asioiden valmistelusta ja päätösten täytäntöönpanosta.

Hallinnon asiantuntijan virkatehtäviin kuuluu myös mm. KT-yhteyshenkilönä toimiminen sekä työllistämiseen liittyviä vastuutehtäviä. Hallinnon asiantuntija on mm. johtoryhmän sekä yhteistyötoimikunnan sihteeri. Lemin kunnassa otetaan käyttöön sähköinen asianhallinta ja tässä käyttöönottoprojektissa edellytämme hallinnon asiantuntijalta osaamiseen perustuvaa roolia ja vastuunottoa.

Viran kelpoisuusvaatimuksena on vähintään toisen asteen tutkinto, ja asiakirjahallintoon ja arkistointiin liittyviä opintoja tai vahva työkokemus kunnan kokonaisvaltaisesta asiahallinnasta sähköisessä ympäristössä.
Arvostamme työ- ja virkaehtosopimusosaamista, kunnallisen laskentatoimen perustaitoja ja projektiosaamista. Lisäksi virka vaatii yhteistyökykyä, joustavuutta sekä paineensietokykyä.

Valitun on ennen viran vastaanottamista esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan. Palvelussuhteen ehdot määräytyvät Kunnallisen yleisen virka- ja työehtosopimuksen mukaan. Virassa noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa.


Piditkö uutisesta? Jaa se kaverille!